WOD!

Vardag / Permalink / 1
Hej!
Jag har under en lång tid varit så sugen på att joina någon crossfitklubb, men det har både känts dyrt och svårt att välja ett ställe. Jag är ju (tyvärr kanske) lite spridd i vad jag gillar att träna. Just nu försöker jag köra mycket tungt, men fartfyllt och styrka varvat med kondition har jag alltid gillat. Det är även såna pass jag själv håller klasser i. 

Idag så körde jag tre "crossfitinspirerade" wodar med två av mina vänner på sats, som då även är mina kollegor. Det var riktigt roligt och vi köttade på som bara den! Övningar som var med var bland annat thrusters, chins, roddmaskin, fällkniven och utfall.


Annars har jag varit på lägenhetsvisning med kompisen som hänger till höger på bilden, och försökt fortsätta plugget!

Kram
#1 - - Anonym:

Daaa do you even lift anymore? Where is daa strong weightlifter I started to create.. Crosfsfit is for gainloosers. Nastrovie!

Till top