Stadionkliniken!!

Arbete, Hälsopedagog, Vardag / Permalink / 0
Heeej!
I torsdags började jag en PT-utbildning som jag går via Stadionkliniken, där jag även kommer jobba som Hälsopedagog extra under våren medan jag går klart sista terminen. Förhoppningsvis blir det mer i sommar och famåt. Så det har varit två dagar fyllda med träningsupplägg, periodisering, övningar och mycket mer som otroligt kunniga Stellan Back stått för. Jag har en del med mig sen GIH men också lite från mitt egna intresse för träning, så som tur var blev jag inte fullmatad med massa ny info som skulle behöva bearbetas (hade inte varit positivt för plugghjärnan som ska fokusera på nutritionen). Det var iaf två intressanta dagar som får sin fortsättning nästa vecka!
 
Stadionkliniken har funnits på sin nuvarande plats i lite mer än en månad och är just nu i full gång med att starta upp alla projekt och sammarbeten med nya kunder. Jag älskar konceptet som innebär att allt som motionärer, elitmotionär, företag eller idrottare behöver finns under ett och samma tak. Kika in hemsidan för mer info om Stadionkliniken
 
 
Min helg ska jag viga åt att plugga näringslära eftersom vi har en stooor tenta nästa vecka. Jag smet precis iväg och tränade en sväng, och som vanligt så tar dom där avstickarna från plugget längre tid än förväntat. Så nu, tillbaka till transfetter, fettförbränning och forskning kring aspartam. 
 
Kram 
 
Till top