På plats igen!

Träning, Vardag / Permalink / 0
Heej!
I augusti började jag lite smått med tyngdlyftning tillsammans med min kompis, och nu PT, Gustav. Jag körde på bra fram till mitten av november ungefär, därefter minskade passen pga jobb och skola och annat som gör det svårt att tajma in tiden så den passar för båda. Detta gjorde att jag i princip inte kört någon tyngdlyftning under hela december och ja, fram tills IDAG! 
 
Alldeles för långt upphåll och idag när vi körde var jag så pirrig och nervös för att vikterna bara skulla falla rakt på mig. Det gjorde dom inte, jag gjorde mitt pb i ryck och det måste jag nog ändå vara lite glad över! 
 
Nu är jag på gång igen och kommer förhoppningsvis (om det går som jag vill) att köra minst minst minst 1, men helst 2 tyngdlyftarpass i veckan samt 2-3 pass som är mina "egna" styrkepass. 
 
 
Kram
Till top