Den är skriven!

Hälsopedagog, Vardag / Permalink / 0
Idag skrev jag (förhoppningsvis) min sista tenta på GIH. Jag tror iaf inte det blir omtenta.... Nu väntar 20 veckor med C-uppsatsskrivande och VFU. Idag efter tentan kändes det som att det var lov, bara för att den här tentan verkligen tagit mycket plats i mitt huvud och av min tid. Även om det inte är lov så känns det skönt att släppa plugget nu i några dagar iaf. 
 
 
Efter tentan gick jag direkt till Stadionkliniken och fortsatte PT-utbildningen. Kommer vara där imorgon också. OM OM OM inte mina små känningar i halsen bryter ut för då är det jag som ska kurera. Nästa vecka börjar jag jobba på riktigt med de nya grupperna på Stadionkliniken, plus att jag och Elin åker till Östersund på torsdag. Och att vara sjuk då är det sista jag vill eftersom vi tänkt frilufta massa!  
 
JN
Till top