"Minnen varar längre än en bränna"

Vardag / Permalink / 0
Godmorgon!
Idag för ett år sen åkte jag och Elin på en resa som vi aldrig kommer glömma. Vi hade pluggat och kämpat med både B-uppsats och Biomekanik under våren, så den här resan var verkligen efterlängtad. Vi åkte till en Grekisk ö och skulle bara sola och ta det lugnt var tanken... Det regnade i princip varje dag, det var ungefär samma temperatur som det är i Stockholm idag (TUR att vi hade långbyxor och tröjor med oss). Resan inneöll även en utslagen tand, matförgiftning och ett nattligt besök på ett litet grekiskt sjukhus. Jag har aldrig varit med om så mycket regn tror jag, det var storm. Totalt hade vi 15 timmar sol den veckan, varav de flesta timmarna var efter kl 16 på dagen. Att bada i något hav var det inte på tal om... Dom hade iaf god glass där, 20 kulor fick jag i mig under den veckan:)
 
Världens värsta resa helt enkelt, men med världens bästa tjej:) 
 
Såhär såg det ut nästan varje morgon.. Förutom dagen då vi skulle åka hem, då visade prognosen sol varje dag. 
 
 
Idag ska jag träna, sen ha massage-praktik, och ikväll ska jag och några klasskompisar på poledance... Mer om det sen! 
 
//J 
 
Till top